top of page
cro uitbesteden achtergrond

Wij ontwerpen en implementeren geoptimaliseerde website lay-outs en processen
die bezoekers aanzetten tot het uitvoeren van acties die voor jou belangrijk zijn.

DATAGEDREVEN CRO

VOOR MEER CONVERSIES

CRO / Conversieoptimalisatie

Wij ontwerpen en implementeren geoptimaliseerde website lay-outs en processen die bezoekers aanzetten tot het uitvoeren van acties die voor jou belangrijk zijn.

Je hebt maandelijks veel bezoekers op je website of webshop, maar consistente bestellingen of aanvragen blijven uit.

Je ziet in dat de gebruikerservaring op je website niet optimaal is, maar kan de klemtoon niet op het probleem leggen.

Je hebt geen of incomplete inzichten in het gedrag van je gebruikers en weet niet hoe je meer data kunt verzamelen.

Komt dit bekend voor?

Wij zijn van mening dat het verbeteren van conversieratio's van essentieel belang is voor elke onderneming met een online aanwezigheid. Van e-commerce websites tot aanbieders van diensten, een goed presterende website is tegenwoordig onmisbaar. Met bewezen strategieën en een doelgerichte datagedreven benadering helpen wij je de gebruikerservaring te optimaliseren, drempels te verlagen en jouw conversiedoelen te behalen.

We helpen je op weg
naar meer conversies

Datagedreven aanpak

Hoe we websites

optimaliseren

Ons proces

Benieuwd naar hoe wij te werk gaan? We leggen het graag voor je uit.

Zo weet je precies wat je van een samenwerking kan verwachten.

Benieuwd naar hoe wij te werk gaan? We leggen het graag voor je uit. Zo weet je precies wat je van een samenwerking kan verwachten.

Analyse

01

We beginnen met een grondige analyse van je website, waarin we belangrijke pagina's identificeren. Daarnaast koppelen we tools zoals Google Analytics om een inzicht te krijgen in het gedrag van je bezoekers.

Doelen & KPI's

02

Samen stellen we belangrijke doelen vast voor je website. Meer verkoop realiseren of het aantal aanvragen vergroten? Alles is mogelijk. We definiëren Key Performance Indicators (KPI's) om het succes van deze doelen te meten.

Optimalisatie

03

We analyseren de gebruikerservaring op je website om mogelijke verbeterpunten te identificeren. We maken gebruik van A/B-tests om te bepalen welke ontwerp- en inhoudswijzigingen het meest effectief zijn.

Implementatie

04

Op basis van de verkregen inzichten implementeren we de wijzigingen op je website. Van interfaces, laadtijden tot belangrijke interactiepunten. We zorgen ervoor dat alles van a tot z geoptimaliseerd is.

Meten

05

Na implementatie houden we voortdurend de prestaties in de gaten met behulp van analysetools. Het CRO-proces is doorlopend en vraagt om voortdurende aandacht. We meten, analyseren en optimaliseren continu om conversieratio's te verbeteren.

Analyse

01

We beginnen met een grondige analyse van je website, waarin we belangrijke pagina's identificeren. Daarnaast koppelen we tools zoals Google Analytics om een inzicht te krijgen in het gedrag van je bezoekers.

Doelen & KPI's

02

Samen stellen we belangrijke doelen vast voor je website. Meer verkoop realiseren of het aantal aanvragen vergroten? Alles is mogelijk. We definiëren Key Performance Indicators (KPI's) om het succes van deze doelen te meten.

Optimalisatie

03

We analyseren de gebruikerservaring op je website om mogelijke verbeterpunten te identificeren. We maken gebruik van A/B-tests om te bepalen welke ontwerp- en inhoudswijzigingen het meest effectief zijn.

Implementatie

04

Op basis van de verkregen inzichten implementeren we de wijzigingen op je website. Van interfaces, laadtijden tot belangrijke interactiepunten. We zorgen ervoor dat alles van a tot z geoptimaliseerd is.

Meten

05

Na implementatie houden we voortdurend de prestaties in de gaten met behulp van analysetools. Het CRO-proces is doorlopend en vraagt om voortdurende aandacht. We meten, analyseren en optimaliseren continu om conversieratio's te verbeteren.

Ben jij klaar om naar het volgende niveau te gaan? Bij Revive zijn we gepassioneerd in het creëren van succesverhalen voor onze klanten. We streven er niet alleen naar om conversies te verhogen, maar ook om strategische partnerschappen aan te gaan die de groei van jouw bedrijf stimuleren. Laten we samenwerken aan het volgende hoofdstuk van jouw onderneming. Plan vandaag nog een gesprek met ons in en ontdek hoe we jou kunnen helpen om je doelen te bereiken.

Ben jij klaar voor meer conversies?

Maak kennis

Ben jij klaar voor meer conversies?

Jan van Revive Media
  • De kosten van Conversion Rate Optimization (CRO) kunnen sterk variëren, afhankelijk van verschillende factoren, waaronder de omvang van de website of het digitale platform, de complexiteit van de conversiedoelen, de gebruikte tools en technologieën, de benodigde expertise, en de duur van het CRO-proces. Wij hanteren een standaard uurtarief van €80.

  • CRO is belangrijk om verschillende redenen en speelt een grote rol in het succes van online bedrijfsvoering. Zo helpt het o.a. met het realiseren van een verhoogde omzet, het optimaliseren van de gebruikerservaring, een verhoogde klanttevredenheid, verbetering van rendement op investering (ROI) en nog veel meer.

  • De tijd die het kost om resultaten te zien van CRO kan variëren en is afhankelijk van verschillende factoren, waaronder de complexiteit van de website, de aard van de doelen, de hoeveelheid verkeer en de snelheid waarmee tests worden uitgevoerd.

  • Ja. Wij bieden enkele garanties die een positieve ROI voor het CRO traject garanderen. We leggen je hier graag meer over uit tijdens een vrijblijvende kennismaking.

  • CRO is doorgaans een iteratief proces. Het houdt in dat je voortdurend experimenteert, meet, analyseert en optimaliseert om de conversieratio te verbeteren. Deze cyclus herhaalt zich vaak een paar keer voordat de conversiedoelen bereikt zijn.

FAQ

Veelgestelde vragen

bottom of page